سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت یوتاب | سایت ساز | فروشگاه ساز

آیا کسب و کار من یک استارت آپ است ؟

    نظر

Ø¢Û?ا کسب Ù? کار Ù?Ù? Û?Ú© استارت آپ است Ø?

استارت آپ چیست؟
یک استارت آپ چه ویژگی هایی دارد؟
به چه نوع کسب و کار هایی استارتاپ می گویند؟
راه اندازی استارتاپ چه فرآیندی دارد؟ 
چگونه استارتاپ بسازیم؟
مطمئن ترین راه برای راه اندازی استارتاپ حرفه ای چیست؟
طراحی سایت آنلاین چه امتیازی برای راه اندازی استارت آپ ها دارد؟

استارتاپ از یک ایده برای حل یک مشکل یا مساله آغاز می شود. ایده ای که قرار است با ارائه محصول یا خدمات جدید ، زندگی را آسان تر و بهتر کند. استارت آپها صرفا کسب و کار های کوچک و مستقل نیستند. استارت آپ ها اهداف مهم و چشم اندازهای وسیعی برای خود پیش بینی می کنند و میل به پیشرفت و توسعه دارند. استارتاپ ها درواقع مرحله آغازین یک هدف مهم هستند. استارتاپرا در لغت به شرکت نوپا ترجمه کرده اند. 

ادامه مطلب

استارتاپ چیست ؟
استارتاپ از یک ایده برای حل یک مشکل یا مساله آغاز می شود. ایده ای که قرار است با ارائه محصول یا خدمات جدید ، زندگی را آسان تر و بهتر کند. استارت آپها صرفا کسب و کار های کوچک و مستقل نیستند. استارت آپ ها اهداف مهم و چشم اندازهای وسیعی برای خود پیش بینی می کنند و میل به پیشرفت و توسعه دارند. استارتاپ ها درواقع مرحله آغازین یک هدف مهم هستند. استارتاپرا در لغت به شرکت نوپا ترجمه کرده اند. 

استارتاپ ها با کارمندان اندک و سرمایه گذاری شخصی آغاز به کار می کنند. آن ها شور و اشتیاق فراوانی دارند و برای اهدافشان می کوشند. معمولا آغازکنندگان یکاستارتاپدلبستگی زیادی به شغل خود دارند. به طوری که بعد از مدتی احساس می کنند نمی توانند بدون کارشان زندگی کنند. با وجود این که مجبور هستند ساعات زیادی را به کار خود اختصاص دهند و همچنین کارهای مختلفی انجام دهند ، باز هم انگیزه ی زیادی دارند. زیرا هدفی را دنبال می کنند که برایشان اهمیت دارد و مطمئن هستند که هیچ کس جز خودشان نمی تواند آن ها را در آغاز کارشان یاری دهد. 
 

استارت آپ شروع یک کسب و کار در روند بزرگ و با اهداف بزرگ است ...
 
 
استارت آپ ها پذیرفته اند که برای رشد و دستیابی به اهدافشان باید سخت کار کنند و از آغاز کار توقع سود مالی نداشته باشند. درواقع از شروع کار یکاستارتاپممکن است تا مدت ها هیچ گونه بازدهی مالی برای کارکنان و سرمایه گذاران وجود نداشته باشد اما افراد با انگیزه این شرایط را ادامه می دهند. 

استارتاپهایی هستند که یک نفر آن را راه اندازی می کند و همه ی اموراتش را همان یک نفر به عهده دارد. امروزه به خاطر رشد روزافزون کسب و کار های آنلاین ،استارت آپ های زیادی هستند که توسط یک نفر اداره می شوند و بعد از مدتی توسعه پیدا می کنند. مهم این است که ایده خلاقانه و جدیدی باعث شکل گیریاستارتاپ شده باشد.

نکته حائز اهمیت این است که استارتاپ هاهمیشه استارتاپ باقی نمی مانند. بلکه بعد از مدتی اگر با موفقیت پیش بروند ، به شرکت ها و کسب و کار های بزرگ و تاثیرگذار تبدیل می شوند. 


راه اندازی استارتاپ ، مسیری برای تحقق رویاهای شخصی در عصر جدید است که جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کند. همین که امروزه افرادی هستند که می توانند با استفاده از ابزار های جدید فناوری با سهولت بیشتر در جهت رویاها و اهدافشان قدم بردارند و با ارائه خدمات و محصولات نوین ، مشکلات و مسائل زندگی را کمتر کنند ، نکته بسیار مثبتی است. 

همان طور که گفته شد ، استارتاپ هااز ابزار های نوین فناوری برای سهولت کار خویش استفاده می کنند و به دلیل وجود همین ابزارهای نوین است که امروزهاستارت آپ ها رونق بسیاری گرفته اند. یکی از راه های مهم و کم هزینه برای توسعه و یا راه اندازی استارتاپ ها ، اینترنت و فضای مجازی است. در اینترنت بستر های مختلفی برای کمک و یا راه اندازی استارت آپ ها وجود دارد. از جمله طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ها ، شبکه های اجتماعی و ... . 
  • در ذیل نکاتی مهم در زمینه راه اندازی استارتاپ در اینترنت را مطرح می کنیم : 

1. پشت هر استارتاپ موفق ، جستجو ، مطالعه و ایده های جدید است

خیلی مهم است که قبل از آغاز هر کاری ، در آن زمینه مطالعه داشته باشید ، نیازسنجی کنید و شرایط را بسنجید. بسیار اهمیت دارد که بدانید دقیقا چه کاری می خواهید انجام دهید و به دنبال چه چیزی هستید . به عنوان مثال قبل از طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید بدانید که :
دقیقا می خواهید چه موضوعی را دنبال کنید ، چه اهدافی دارید و به کجا می خواهید برسید ، مخاطبان یا مشتریان شما چه کسانی خواهند بود ، فعالیت شما چه نیازی را برای افراد برطرف می کند ، به چه مهارت هایی برای کارتان احتیاج دارید ، چه منابع مادی و غیر مادی در اختیارتان است ، بازار کارتان چگونه است ، چه رقیبانی دارید ، چه بخش هایی را لازم دارید ، گام اول شروع کارتان چیست؟ و ... 
برای راه اندازی استارتاپحتما باید به این نکات توجه کنید. اگر هدف و پیش زمینه علمی نداشته باشید ، در این صورت کار شما یک استارتاپ نخواهد بود. 

2. طراحی سایت آسان و ارزان با یک شرکت طراحی سایت معتبر

شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و خدمات اینچنینی که امروزه در فضای مجازی جریان دارد ، بستر های مطمئن و امنی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیستند. اهمیت این مسئله برای استارتاپ ها بیشتر است. زیرا استارت آپ شروع یک کسب و کار در روند بزرگ و با اهداف بزرگ است. پس خیلی اهمیت دارد که یکاستارتاپ کارش را در بستری امن و معتبر ایجاد کند. 
مطمئن ترین راه برای راه اندازی استارتاپ در اینترنت ، طراحی سایت حرفه ای است. مزیت سایت بر شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها این است که سایت متعلق به خودتان است و با طراحی سایت فضایی مستقل برای خودتان در اختیار خواهید داشت ، آدرس معتبر خود را روی سایت پارک می کنید و از ابتدا با عنوان خودتان به مخاطبان معرفی می شوید. 
شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها صرفا می توانند یک پل ارتباطی با مخاطبان و راهی برای معرفی فعالیت و خدمات شما باشند.

به عنوان مثال شما به عنوان یک مشتری ، به یک سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه ای که نماد اعتماد و درگاه پرداختی فعال دارد ، اعتماد می کنید یا به یک صفحه اینستاگرامی که محصولاتش را برای فروش قرار داده و نام و نشان و اعتبار مشخصی هم ندارد؟
یا اینکه شما به یک شرکت نوپا و جوان که سایتی شرکتی-اداری حرفه ای برای رزومه کاری ، خدمات و ارتباطات خود دارند اعتماد می کنید یا شرکتی که صرفا در شبکه اجتماعی فعال است و مشخص نیست چگونه و چه نوع خدماتی عرضه می کند؟ 
این که شما در فضای مجازی و اینترنت یک سایت داشته باشید دقیقا مصداق این است که در واقعیت یک دفتر رسمی یا فروشگاه داشته باشید. اما عضویت در شبکه های اجتماعی به منزله این است که بنر تبلیغاتی و تراکت در سطح شهر داشته باشید.هرکدام در جای خود کاربرد دارند و اصل این است که ابتدا دفتر کاری رسمی و یا فروشگاه تهیه کنید.

سایت ها مانند شبکه های اجتماعی فیلتر نمی شوند ، سایت ها مانند شبکه های اجتماعی و سرویس های وبلاگ دهی آینده نامعلوم و مبهم ندارند ، سایت ها از اعتبار برخوردارند و حس اطمینان را در مخاطبان ایجاد می کنند. (در این رابطه می توانید مقاله "پس از فیلتر شدن تلگرام چگونه فروشمان را ادامه دهیم" را مطالعه کنید)

خیلی از افراد مایل اند سایت خود را داشته باشند اما طراحی سایت را به دو دلیل عدم آشنایی با طراحی سایت و کدنویسی و هزینه های بالای آن ، انجام نمی دهند. اما سایت ساز آنلاین یوتاب ، طراحی سایت را آسان کرده است. شما می توانید طراحی سایت ارزان اما با امکانات کامل داشته باشید. پیشرفت تکنولوژی امروزه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دانش کدنویسی و برنامه نویسی سایت خود را در کمتر از یک دقیقه طراحی کنید. 

3. در روند طراحی سایت از ایمیل و مشخصات مختص شرکت یا کسب و کارتان استفاده کنید

یک ایمیل با عنوان شرکت و کسب و کارتان بسازید . به خصوص این زمانی اهمیت دارد که یک تیم کاری داشته باشید. در روند طراحی سایت و فعالیتتان در اینترنت ، بارها لازم است که با آدرس ایمیلتان در سایت ، فروم یا شبکه های اجتماعی عضو شوید ، برای خریداری سایت ثبت نام نمایید و دامنه خریداری کنید. در نتیجه بسیار مهم است که این ثبت نام ها و عضویت ها را با آدرس ایمیل مختص تیم کاری باشد نه شخص خاصی.
زیرا در فضای مجازی مالکیت صفحه ها ، سایت ها و دامنه ها با کسی است که ایمیل ثبت نامی در اختیارش باشد. پس باید از ایمیل و مشخصات مختص شرکت و کسب و کارتان استفاده کنید تا اگر زمانی عضوی از تیمتان جدا شد یا مشکلاتی برایتان به وجود آمد ، سایت شما پابرجا بماند. 
دقیقا مثل این است که شما با شرکایتان یک دفتر کاری خریداری کرده باشید اما آن دفتر فقط به نام یک نفر باشد. 

4. شباهت به استارتاپ های موفق امتیاز مثبت نیست 

خیلی از افراد می خواهند ظاهر سایتشان شبیه ظاهر سایت استارتاپ های موفقی که مورد استقبال قرار گرفته اند باشد. به عنوان مثال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتیبسیار از ما پرسیده می شود که چگونه می توانیمقالب شبیه دیجی کالایا قالب شبیه بامیلو و ... برای طراحی سایت فروشگاهی خود داشته باشیم؟ 
اما آیا استارت آپ هایی که به موفقیت رسیده اند و حالا شرکت های معتبر و گسترده ای هستند ، از آغاز کارشان به همین شکل بوده اند؟ آیا چیزی که باعث موفقیت این کسب و کار ها شده ظاهر سایتشان است؟ آیا شبیه بودن به برند های مهم باعث موفقیت شما خواهد شد؟
خیر! این شرکت ها پس از مدت ها تلاش بر روی ایده های جدید ، مشتریان ثابت خود را یافته اند و اعتبار کسب کرده اند. هیچ گاه یک استارتاپ اهداف تکراری را دنبال نمی کند که اگر این طور باشد دیگر نامش استارتاپ نیست. 
شما باید از ایده ها و خلاقیت های جدید استفاده کنید ، مخاطبان و مشتریان مخصوص خود را بیابید و به دنبال راه حلی نو برای حل یک مسئله باشید. در این صورت است که می توانید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید. 
 
  • چگونه استارتاپ بسازیم ؟
شما که به تازگی می خواهید کسب و کارتان را به صورت حرفه ای آغاز کنید ، می توانید از یک سایت ساز آنلاین استفاده کنید. با کمک سایت ساز های آنلاین با قیمت مناسب ، بدون نیاز به دانش کدنویسی و به سرعت می توانید سایت خود را طراحی کنید. 
سایت ساز آنلاین یوتاب ، با طراحی سایت حرفه ای ، پنل مدیریت کاربردی و فول امکانات ، قیمت مناسب در اختیار شما قرار دارد. طراحی سایت با سایت ساز آنلاین یوتاب کمتر از یک دقیقه طول می کشد و شما بلافاصله می توانید کارتان را آغاز کنید. 
کار با پنل مدیریت بسیار راحت است و آموزش تمامی قسمت ها با ویدئو ، تصویر و متن موجود است. همچنین پشتیبانی شرکت طراحی سایت یوتاب شما را تنها نخواهد گذاشت. پشتیبانی رایگان به صورت تیکتینگ 24 ساعته در هفت روز هفته و پشتیبانی آنلاین و تلفنی در روز های کاری با شما همراه خواهد بود. 
 

هم اکنون می توانید سایت استارتاپ خود را راه اندازی کنید ...